Tuesday, May 17, 2011

diari hari ini

assalamualaikum......

moga hari ini lebih baik dari sebelumnya, dan hari esok lebih baik dari hari2 yang mendatang......

pada malam ini, topek nk cite sikit pasal pasang surut dalam perhubungan..biasela, dalam perhubungan kdg2 ade je xkna.......kadang2 ade 1 sifat iaitu sifat marah timbul....kdg2 ok dan kdg2 x ok...aku ni jenis yang kadang aku marah, bg lagi nurul marah...saje je nk panaskan keadaan..dh mmg jenis aku cmni..skang ni mcm ni la.....kalo aku marah, aku senyap jela......bukan x syg die, tp aku nk selamatkan hubungan ni n doakan agar hubungan kami kekal hingga ke akhir hayat..nurul, kalo abg ade salah dan silap dalam hubungan ni..abg minta maaf banyak2 yer...tambah bile kite semakin berjauhan....abg ingin jelaskan pada nurul yang makin jauh kite, makin pelbagai dugaan akan tiba..hari2 yang kita lalui, pasti dugaan akan hadir.igt 2..bg abg, bukan sng nk hidup kt dunia ni...abg doakan agar kita sentiasa dilindungi oleh Allah SWT...

marah ini kawan syaitan, perlu dielakkan sama sekali


oklah, abg disini ingin mohon maaf pada nurul jika sepanjang perkenalan kita, kadang2 timbul perasaan marah ini.abg x pinta tapi kadang2 emosi berada dalam keadaan terganggu seperti malam ni....moga nurul sentiasa sihat walafiat dan bahagia disamping keluarga tercinta. abg hanya mampu tengok nurul dari jauh sahaja dan simpan perasaan kasih abg pd syg dalam hati sajer...abg kalo gaduh pasni, abg cuba utk elakkan diri dari panaskan lagi suasana dan ambik jalan selamat utk menyendiri, bukan utk keruhkan keadaan tetapi utk menyelamatkan hubungan kita ni yang makin hari, makin mekar ibarat bunga ros yang subur......maaf atas segala kekurangan abg....selamat bercuti esok hari dan berpraktikum bagi minggu yang kedua...

Salam sayang dari abg.....
Assalamualaikum

No comments: